وقتی یه زن تنها بماند

ﯾﻪ ﻭﻗﺘــﺎﯾـﮯ
ﺁﺩﻡ
ﯾﻬــﻮ ﯾــﮯ ﻣـﮯ ﻓﻬﻤﻪ
ﭼﻘــﺪﺭ ﺗﻨﻬـــﺎﺳـﺖ . . .~

 

 

و ایــــــــــــــــــــــــــــن

 

 

تلگرام راحیل :

 

https://telegram.me/mamaniashegh

 

 

  

زنها وقتی تنها میشن ظرفیت گرفتن بدترین تصمیم ها رو دارن

مثلا خود ِ من توی هفته ای که تنها بودم بخاطر کم شدن فشار تنهایی رفتم قال قهوه گرفتم :)

بعد وقتی فال گرفتنه تموم شد کلی خودمو فوحش دادم که چی؟ الان چی شد؟ اون فالگیره نشست همه گذشته ای که خودت میدونستی واست گفت تهش یه چند مورد از آینده هم گفت که تو دل خوش بشی.

ولی خو دیگه فحش و پشیمونی فایده ای نداشت چون دیگه فالگیره کار خودشو کرده بود .

فقط یه حرف فالگیره به دلم نشست و بخاطرش به خودم افتخار کردم و اون مورد این بود که بهم گفت تو همیشه در حال سرخوش بازی در آوردنی و همه ناراحتی هات رو پشت این شادی ِ ساختگیت مخفی میکنی ...این اخلاق خودمو دوست دارم.

یه کار دیگه که توی تنهایی انجام دادم این بود که رفتم آرایشگاه و به آرایشگره گفتم میخوام این موهای کوتاه رو بلوند کنم و آرایشگر فرمودند  دویست و پنجاه تومن هزینه میبره.گفتم خانوم موهای من تا پشت گوشم هم نمیرسه گفت قیمتش اینه و من با شجاعت تماااااااااام یه روز از شش و نیم صبح دوتا از خواهرهام رو کشوندم خونه خودمون و نشستن دو بار موهام رو دکلره کردن و بعدش رنگ گذاشتن و خدا قبول کنه یه بیست تومنی هزینه برد و الان من یه راحیل مو فرفری بلوندم .

بعد حالا با شروع هفته ،باز شوشو میره ماموریت و دو هفته ندارمش و خدااااا رحم کنه بخاطر دو هفته تنهایی چه بلایی به روز خودم بیارم