من و خط چشم کج و کوله م


زن ها هرگز عاشق
زیبایی چهره ی شما نمی شوند
آن چه یک زن را
مبتلا می کند
امنیتی است که در
شانه های مردانه هست...

 

از یک سال و نیم پیش که اولین عمل رو روی چشمم انجام دادم دیگه مجبور شدم بخاطر مراقبت از چشمم دور هر گونه آرایش چشمی یه خط قرمز بکشم.

تا این که دو روز پیش با دوستان رفتیم بیرون و همه شون حمله کردن به لوازم آرایش فروشی و خرید انواع خط چشم و ریمل و ......

یهویی وسوسه ی خرید ریمل و خط چشم شدم. دلم برا ساعتها جلو آینه ایستادن و خط چشم کشیدن و حجم دادن به مژه هام تنگ شد.

همون روز تا رسیدم خونه رفتم جلو آینه و همین که قلم خط چشم رو دست گرفتم دستم شروع کرد به لرزیدن.

فهمیدم که باید از اول شروع کنم و چند روز هی گند بزنم به پلکم و خط های کج و کوله بکشم پشت پلکم و ذوق کنم که منم خط چشم میکشم تا دستم راه بیوفته.

این آدمهایی هم که یه عالمه دوستشون داریم و قدرمون رو نمیدونن دقیقا عین همین خط چشمه هستن وقتی بخاطر اجبار یه مدت بی خیالشون بشی وقتی هواییتون کنن که ببخشیشون و بری سراغشون دیگه مثل قبل نمیشن واست. واسه هر سری اعتماد بهشون دست و دلت میلرزه و از رابطهه یه خط خطی مزخرف باقی می مونه.

هنوز کج و کوله خط چشم میکشم ولی همین که این کار فعلا منو با آینه آشتی داده خودش یه قدم مثبته

 

راحیلی نوشت: اون قسمت ترانه که ابی می خونه

بوسه ی داغم رو بگیر تا که نیوفته از دهن

شراب صد ساله ی من وقتشه که بنوشمت

وقتشه عریان تر بشم بپوشمت

 

تلگرام راحیل :

 

 

 

 

 

 

 

https://telegram.me/mamaniashegh

 

 ثبت نظر