هیچ گاه
گیسوان یک زن را نادیده نگیر
هر تار موی زن
زیباترین موسیقی می شود
اگر دستان مردانه ات
استعداد نواختن
عشق را داشته باشد...

متینه_شاهینی


خوبی ما آدمها به  اینه که با همه چی کنار میایم،بستگی به حال افراد شاید واسه یکی طول بکشه یکی دیگه خیلی زود خودشو با شرایط وفق بده ولی بالاخره با همه چی کنار میایم و به زندگی مون ادامه میدیم.

بهترم ،میشه گفت خوبم. فقط منتظر مرحله ی دوم درمانم . اونه که مشخص میکنه عمل موفق آمیز بوده با نه ؟

این روزها رنگها یه جور دیگه حال منو خوب میکنند. دارم خونه رو از یکنواختی در میارم یه عالمه چیز میز کوچیک رنگ رنگی به خونه اضافه کردم و از دیدنشون انرژی میگیرم.

قبل از عمل شروع کردم به رژیم  از طریق کالری شماری و در طول سه ماه هفت کیلو کم کردم، از خودم راضی بودم ولی خوب متاسفانه توی این مدت که عمل کردم بدنم حسابی ضعیف شده بود و یکی دو بار بدجور ضعف کردم واسه همین نتونستم به اون روش ادامه بدم و دو کیلوش برگشت و الان دارم از عذاب وجدان میمیرم.

تا قبل از عمل هر روز عصر تا شوشو از اداره میومد و استراحت میکرد یه مسیر دنج و طولانی ( هفت کیلومتری) یافته بودیم و میرفتیم پیاده روی که الان توی این سه هفته اونم کنسل شده .

دلم برا نوشتن توی وبلاگ حسابی تنگ شده بود، با وجود این همه راه های ارتباطی دیگه هنوز وابستگی عجیبی به وبلاگم دارم.

شاید از همین فردا دوباره فعالیت وبلاگ نویسیم رو شروع کنم .


خیلی پراکنده نوشتم زمان میبره تا باز مثل قبل عادت کنه به نوشتنهای مدلِ راحیلی

راحیل نوشت: دوستتون دارم ،مرسی که هستید.


تلگرام راحیل :

 

 

 

 

 

 

 https://telegram.me/mamaniashegh

 ثبت نظر