یه شب قشنگ

بی هیچ سوالی و جوابی بغلم کن...
خسته تر از آنم که بگویم به چه علت...

یاسر قنبرلو





ساعت دو شب بود من هنوز نتونسته بودم چشم روی هم بذارم
بلند شدم نشستم  اینستاگرامم رو چک کردم. آروم میگه تو چرا بیداری؟
میگم ااا تو هم که بیداری
میگه فکرم درگیره
میدونم تا حرف نزنه آروم نمیشه
سر حرف رو باز میکنم تا زبونش باز بشه
میگه میدونی الان چی می چسبه؟
نور تبلت تو صورت منه و این نور توی تاریکی اجازه نمیده صورتش رو ببینم ولی اون کاملا صورتم و اون لبخند مرموز رو می بینه
میگه اون نیش رو ببند الان یه لیوان چای لازمم
نیشخندم میشه قهقهه
واسه اولین باره که نصف شب میخوام چای آماده کنم یه جور هیجان داره این اتفاق های اولین
میرم کتری رو میذارم میاد میشینه پشت میز آشپزخونه آروم اروم پچ پچ میکنیم تا پسره بیدار نشه
توی اون سکوت و نور کم خونه یه لیوان چای و گل گاوزبون می نوشیم
و این یه تجربه ی خیلی قشنگ میشه واسمون
حالا من بهش گفتم شبهایی که فرداش تعطیل باشه از این برنامه ها بذاریم یه خورده رمانتیک باشیم
دیشب خیلی هیجان زده بودم هم شمع روشن کردم هم عود
حتما حتما یه بار این نیمه شب های رمانتیک و رویایی و تجربه کنید خیلی باحاله خیلی

 

پ.ن :هنوز با مدیریت اینجا آشنا نشدم ..نمیدونم چطوری رنگ قلم رو ثابت کنموخلاصه هنوز مونده تا کار با اینجا رو یاد بگیرم


نظرات 8 + ارسال نظر
جینگیل سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 08:40

سلام راحیل جونم.خوبی؟پسر گلت خوبه؟ وقعا یه وقتایی نصف شب یه سری کارا رو انجام دادن میچسبه....

فدات عزیزم همه خوبیم ...اصلا کارهای نیمه شبی یه دیونگی خاصی توش داره

امیر شنبه 13 تیر 1394 ساعت 16:42

همیشه خوش و رمانتیک باشی

مرسی امیر جان

مینا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 13:26 http://albaluo.blogfa.com

سلام راحیلی جون. مبارک باشه. من که تمام وبلاگم پرید از دست این بلاگفا. مجبور شدم دوباره بسازم. حتی اسم قبلی رو هم قبول نکرد.
(مینا--آقا و خانم آلبالویی)
میخونمت عزیزم.

بلاگفا از پشت خنجر زد لعنتی

نیلوفر شنبه 13 تیر 1394 ساعت 04:07 http://bato-nemitarsam.persianblog.ir/

جونم بووس

سپیده مامان درسا جمعه 12 تیر 1394 ساعت 02:25

ما زیاد تجربه کردیم آره خیلی حال میده

سپیده خیلی باحاله این حس ها اصلا فکرشو نمیکردم چون تجربه شو نداشت

ف@طمه چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 18:24

به به خدا نصیب ما هم بکنه از این رمانتیک بازیا

کاش برگردی وب خودت راحیل :(

ایشاااالااااااااا به زودی بیای واسمون از رمانتیک بازیات بنویسی ایشااالااااااااا

بلاگفا دلم رو زد ولی هنوز فکرم پیشش اون سک مصبه منو پابند خودش کرده

ساناز چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 18:08

عالی

فداات

الهام(منو) چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 13:36

عالیه راحیلی باور کن همین چیزای کوچولو که هیچ زحمت و تدارک خاصی ندارن باعث نزدیکیه خیلی بیشتر دوتا زوج میشن :)
راحیل میدونی یکی از نکاتی که مشاور به من گفت این بود که همیشهههههه و در همه حال هر شب تو یه زمان برین تو رختخواب و با هم بخوابین و کلا تکنولوژی رو تو تخت نبرین ! و اصلا بیدار نمونین وقتی همراهتون خوابیده و منی که همیشه دیر میخوابیدم الان باهاش میخوابم و کلا نت و ... رو گذاشتم کنار و میگم بهت تاثیرش عالیییییی بود عالیییی و فوق العاده وابستگی امیر رو به من رو هزار برابر کرده !!!!
حالا خواستی کامل جزیاتش رو بهت میگم که حالا استثناتی هم داره :))))
الان شبا زود میخوابم و صبح زود بیدار میشم و اصلا کسل و بداخلاق و اینا نیستم ! روزم نمی خوابم دیگه

تو میدونی من عاشق اینم که میشینی واسه من از حرفای مشاورت میگی. نکته های ریزی میگی که من عاشقت میشم .
من اصولا وقت خواب کلا نت تبلت رو قطع میکنم ولی وقتی بیخوابی میزنه به سرم و خوابم نمیبره و صدا خرو پف شوشو بغل دستم بلنده باز وصل میکنم و میشینم نت گردی و هی دی بازی کردن
لعنت به بازی های آنلاین که منو معتاد خودش کرده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.