همینجوری ها

هرکس از نظر ِ عاطفی نیروی بیشتری می گذارد، بیشتر درد می کشد
طبیعی است که بیشتر هم جیغ بزند!

__ عباس معروفی __

 

 

 

چند وقتی میشد که اسانس خوشبو کننده و آرامش بخش تموم شده بود.

جاهای مختلفی رفتم دنبالش ولی اون بویی که مد نظرم بود رو نتونستم گیر بیارم.

تا این که دیشب مسیرم خورد سمت اون مغازه ای که واسه اولین بار ازش خرید کردم.

رفتم روبروی فروشنده ایستادم ولی یادم رفته بود بگم چی میخوام

یه مدت طولانی توی چشمای فروشنده زل زدم آخرش خودم خسته شدم از فکر کردن میگم ببخشید خانوم از این قطره خوشبو کننده ها داری؟

میگه اسانس؟

گفتم واااای ها اسمش یادم رفته بود از همینا دارید؟

خلاصه یه اسانس عشق خریدم اومدم خونه

 

راحیلی نوشت: به مرحله ای از زندگی رسیدم که گاهی اسم خودم رو هم فراموش میکنم چه برسه به اسانس

قبل تر ها خیلی راحت تر مینوشتم این روزها نمیتونم اونجوری راحت بنویسم از قضاوتها میترسم.

 

 

تلگرام راحیل :

https://telegram.me/mamaniashegh

 


ثبت نظر