امروز چقدر هوای عاشقی دارم

این روزها هوای عاشقی دارم ...

دلم بوی تند بدنت کنار دریا می خواهد

لمس ماسه ها و بازی امواج

می توانم ساعت ها کنار سکوتت بنشینم

و فقط نگاه کنم به حرکت آرام رگ های آبی دستانت

و سرگیجه بگیرم

دلم می خواهد در نفست گم شوم

و این دلشوره عجیب پر تپش را میان سینه ات آرام کنم

دستم

تنم

لبم

وجودم

امروز چقدر هوای عاشقی دارم



اگه خدا یه روز نظر سنجی راه بندازه و بپرسه کدوم روزهای سال رو دوست دارید قطعا بهش میگم  پانزده روز آخر اسفند و پانزده روز آخر شهریور زیبا ترین ، خوش بو ترین ، پر هیجان ترین روزهای سال هستند.

این پانزده همین روزهای آخرین پر است از هیجان ، استرس ، خوشبویی  پر است از عشق

من توی این دوتا پانزده روز توان عاشقیم بالاست ما بیقی روزها معمولیم. البته مهر و اردیبهشت  هم هیجان بر انگیزن ولی نه به اندازه ی این دوتا پونزده روز


راحیلی نوشتــــ : هم اینجا رو دوست دارم هم بلاگفا ی نامرد رو

واسه همین نمیتونم از اونجا دل بکنم  هر سری میام نت هر دوجا رو چک میکنم  یه وقتایی شیطون گولم میزنه برگردم همونجا ولی خوب دیگه نمیتونم به اون لعنتی خاین اعتماد کنم ولی خوووو دله دیگه یه وقتایی گیر میده



یه عالمه خاطره  داره         ایـــــــــــــــــــن موزیک


نظرات 1 + ارسال نظر
جینگیلی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 14:58

سلام راحیل جون.خوبی؟ پسر گلت خوبه
شهریور همیشه منو یاد مدرسه و درس میندازه ایکاش زمان بر می گشت اون موقع خیلی از فرصتها استفاده میکردم.

وای کااااش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.