روزهای کسل ِ دوست داشتنی

سیگار باشد
یا جام شراب
چه فرق،
همینکه جای لبت هست
مرا کافی است

نسرین فخیمی

 

 

 

روزهای کسل ِ دوست داشتنی اون روزیه صبح زود بیدار میشی با بدبختی خودتو از تخت جدا میکنی لباسها رو میشوری باز خودت رو مهمون تخت میکنی

هر از یک ساعت بلند میشی یه تیکه از وسایلی که فردا با خودتون میخواید ببرید جمع میکنی و پرت میکنی رو ساک تا وقتی یه خورده توان داشتی اونا رو توی ساک جا بدی

همه وسایل مورد نیاز از توی سالن منتقل شده روی تخت تا خدای نکرده ذره ای حرکت اضافی به خودتون ندید تا خسته تر از اینی که هستید بشید.

این مدل روزها رو دوست دارم

توی این روزها دوست دارم فقط بنویسم البته هر خط حدود نیم ساعت طول میکشه تا تایپ بشه

با این که خیلی کم کار شدم واسه نوشتن توی وبلاگم ولی سه روزه شروع کردم دارم مطالب گذشته ی وبلاگ که به قسمت پست موقت ها رفته میخونم و لذت میبرم که هر روز مینوشتم و امروز با مرورشون شاد میشم.

اگه خدا توانی بهم بده حتما بعد از برگشتنم میشینم و روزانه نویسی رو شروع میکنم.

 

خدایا توانی ده تا بتونم بلند شم و خانواده رو از رنج گرسنگی نجات بدم

 

تلگرام راحیل :

 

 

 

https://telegram.me/mamaniashegh