به دادم برس


تو رفته ای
و مامور اداره یِ برق
هر کار می کند
چراغِ این خانه
روشن نمی شود ...

" سمانه سوادی "

 

 

تلگرام راحیل :

https://telegram.me/mamaniashegh

 

 

 

یه راحیل افسرده که نشسته دم نوش گل گاوزبون مینوشه و ایــــــــــــــــن موزیک رو گوش میده

 

راحیلی نوشت : دوستانی که گفته بودند من توی تلگرام درخواستشون رو توی کانال قبول نمیکنم باید یاد آوری کنم که خودتون باید کانال رو جویند کنید تا داشته باشید چیزی دست من نیست   

تا هنوز اینقدر از نبودنش کلافه نشده بودم. توی خونه بیتابم و بیرون از خونه رو نمیتونم تحمل کنم.

بدجور بهش وابسته شدم ، همیشه فکر میکردم اونه که نمیتونه نبودن من رو تحمل کنه ولی توی این دو روز به این نتیجه رسیدم که نبودن اونه که غیر قابل تحمله.

سر شب بهش زنگ زدم میگم آخرین ماموریتیه که میری من دیگه بریدم.

میگه راحیل تازه روز دوم بود بچه نشو، یه عالمه واسش ناز کردم و بغض کردم و غر زدم میگه تا چهارشنبه شب تحمل کن ولی درک نمیکنه حال من رو.

حالا من یه راحیل افسرده م که نشستم دم نوش گل گاوزبون مینوشم و موزیک زیر شعر صفحه قبل رو گوش میدم