بذار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

دلـم می خواهد
کسی تو را
به من تعارف کند
تا من
تمامت را بردارم ... !

__ خاطره کشاورز __

 

 

تلگرام راحیل :

https://telegram.me/mamaniashegh

 

 

 

  

 

از بعد از عمل چشمم کلا خواب با من غریبه شده

هر شب من دنبالشم و اون از من فراری.

از 13 آبان به اینور من یه شب خواب راحت نداشتم.

این روزا خیلی کلافه م بخاطر بیخوابی

همه ی خونه از دست من عاجز شدند.

شب تا صبح مسیر اتاق خواب ،آشپزخونه رو قدم میزنم .صبح ها هم ساعت 6 صبح بیدار میشم و کلافه و خسته روز رو شروع میکنم.

بدترین ترس این شب بیداری هام این اتفاق بختک یا همون فلج مغزیه، چند روز بعد از عمل این اتفاق واسم افتاد چنان توی خواب جیغ میزدم که همه اهل خونه با ترس بیدار شده بودن ،بیچاره شوشو منو تو بغلش گرفته بود و آروم تکونم میداد تا بیدار بشم همه این اتفاقها رو میدیدم ولی هیچ اختیاری از خودم نداشتم که حرکت کنم.

بعد از اون اتفاق ،همه هزار نوع پیشنهاد واسم داشتن که دیگه اتفاق تکرار نشه و این راحیل به همه حرفا گوش کرده حتی از اون شب یه قیچی زیر بالشتش جا خوش کرده که دیگه اون حال مسخره واسش پیش نیاد.

خلاصه این راحیل شده یه خواب زده ی بیچاره که حسرت یک ساعت خواب راحت و بی دغدغه داره

راحیلی نوشت: این هوا می طلبه عاشقی از سر بگیری.

ماه دوست داشتنی من از راه رسید ، ماه عاشقی، ماه زیبا تر شدنها ، البته از پانزدهم اسفند به بعد عاشقانه تر میشه ولی خو من کلا اسفند رو دوست دارم.

اسفند و شهریور ماه های طلایی هستند