هر غروب می آید

هر غروب
می آید و مرا در آغوش می گیرد
تنها
"تاریکی" ست که مرا خوب می فهمد.

"حسین غلامی خواه"



شاید اگه چندین سال قبل عقل امروزم رو داشتم امروز سرنوشتم چیز دیگری بود

فقط یک تصمیم بچگانه میتونه همه سرنوشتت رو تغییر بده و یه  (( اگه این کارو نکرده بودم شاید حال و روزم بهتر از الان بود)) رو  واست باقی  بذاره.

همه این حرفا ،همه این فکرها ،شده کابوس زندگیم .

شده دلیل شب زنده داری هام

###############################

واسه چشمم سر یه دوراهی گنده قراررفتم .

فعلا واسه یک دل شدن از دیروز واسه  مشاوره به اولین متخصص چشم سر زدم و حسابی امیدوارم کرد، گفت حتی دوباره میتونم پیوند قرنیه بزنم و از این حال و روز در بیام .

دعا کنید حالا که شروعش کردم تا آخرش برم و مثل سری های قبل از ترس وسط راه بیخیالش نشم.

###############################

دلم یک هفته تنهایی مطلق میخواد

دلم یک آرامش فکری میخواد

دلم یک همراه ِِ هم پا میخواد

دلم یک لبخند عاشقانه میخواد

دلم .....................................

پ.ن: کامنتهای پست قبل تایید نشد بخاطر این که نظرات عالی پر از حس های  سرخورده ی زنونه بود که دلم خواست واسه خودم باشه ولی میگم حرف تک تکتون رو درک میکنم و متاسفم که دردهای مشترک بیداد می کنه 


موزیـــــــــــــــک ایــــــــــــــــــــن پـــــــــــــست



نظرات 6 + ارسال نظر
فریا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 14:13

سلام راحیل عزیزم .چند تا پستت رو باهم خوندم اول نامزدی داداش گلت تبریک میگم.ایشالله همیشه ارامش در زندگیت باشه و برای عمل چشمت بهترین تصمیم رو بگیری

فداااات عشقم مرسی

زهرا یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 14:09 http://3taeea3.blogfa.com

راحیل جونم سلام
یه جا خوندم نوشته بود
اگر عقل امروزم را داشتم ، کارهای دیروزم را نمیکردم
ولی اگر کارهای دیروزم را نمیکردم ، عقل امروزم را نداشتم .
راست میگه همینطوره به نظره من پس غصه شو نخوریم و از اینکه تجربه هایی به دست آوردیم و مثل شما تجربه هامون رو در اختیار هم بزاریم
برات آرزوی شادی میکنم دوسی جونم

جینگیل پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 23:55

سلام راحیل جونم.چقدر این روزا دل گرفتگیهات زیاد شده....بیخیالشون....یه خبری از خودت بده دلم برات تنگیده ها....

الهام(منو) دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 09:15 http://rozegara.blogfa.com

خدا بزرگه پیگیر باشه و جا هم نزن بلاخره باز الان نه چند سال دیگه باید کارای درمان چشمتو دنبال کنی پس هر چی زودتر بهتر :*

این داشتن عقل الان نسبت به قبل رو همه میگن ولی به نظرم بها نده و اصلا بهش فکر نکن کلا خودتو رها کن از این فکرا چون گذشته ، گذشته و ادم برا گذشتش هیچ کاری نمی تونه بکنه :)
در کنار همه اینا باعث میشه که حالتم از دست بدی و تموم این روزا اضافه بشه به روزای گذشته که هیچ لذتی ازشون نبردی و فقط بیهوده با فکر کردن به گذشته اونا رو هم به گذشته اضافه کردی !
فکر نکنم دلت بخواد که فردایی بگی که بازم یه سال یا یه روز به روزایی که از دست دادی اضافه شد بدون حال و خواب خوش :)

جینگیلی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 09:12 http://jingil10.persianblog.ir

سلام راحیل جونم.خوبی.صبحت بخیر
انشالله هرچه زودتر چشمت خوب میشه نگران نباش.
به گذشته فکر نکن چون واقعا یه وقتایی آدمو کلافه و ناراحت و عصبی و افسرده میکنه.پس بیخیالش...آینده رو دریاب مامانی جونم.

مینا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 08:01 http://albaluo.blogfa.com

راحیل جان تو تلگرام یه گروهی داریم که همه خانمند و گپ میزنیم. سر همین دردهای مشترک. وقتی برای هم درددل میکنیم خیلی خالی میشیم. خیلی خوبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.