تنها نشسته‌ای
و چای می‌نوشی
و سیگار می‌کشی

هیچ کس تو را به یاد نمی‌آورد
این همه آدم روی کهکشان به این بزرگی
و تو
حتی آرزوی یکی نبودی

*فخری برزنده



همینطور که دمبل توی دستمه و دارم روی پهلو هام حرکت میزنم یه خانوم خوش هیکل با تاپ قرمز و شلوارک مشکیش توجه منو جلب میکنه

توی آینه دارم نگاش میکنم که با یه اخم میاد سمتم میپرسه : بچه داری؟

میگم آره یه دونه

یهو میگه واااای چه کردی با خودت چه چاااااقی

همینجوری هاج و واج دارم نگاش میکنم که میگه منو ببین دارم پسرم رو نامزد میکنم ولی همیشه هیکلم واسم حرف اول رو زده

هیشکی بجز خودم واسم مهم نیست

داره ازم فاصله میگیره نگاهم خیره بهشه چقدر هیکلش بیریخت میاد به چشمم

چه رنگ موهاش زشته

چه زشت راه میره

ایشالا الان میره دمبل برداره دمبل میوفته پشت پاش دیگه نمیتونه بیاد باشگاه

اگه یه خورده خوش زبون بود ، یه زن خوش هیکل و ناز میشد واسم، ولی الان خیلی ازش بدم میاد انرژی منفی باشگاه اون اکبیریه ایشالا از چهارشنبه دیگه نمیاد


پ.ن: خوب بودن خرج نداره خوش برخورد باشیم خواهشا

مدیونی فکر کنی بخاطر این یک کلام حرف از صبح سگ شدم




نظرات 7 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 11:22 http://silentmind.blogfa.co

عجب!
چقدر از خود راضی
منم خوشم نیومد ازش

متنفرم ازش

سپیده مامان درسا چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 14:37

از آدمهاى انرژى منفى میدن بیزارم...
الهى که این جور افراد به پستمون نخورن

ایشالا

الهام(منو) چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 12:22 http://rozegara.blogfa.com

به این ادما اصلاااااااااا نباید اهمیت بدی
ادم تپل باشه ولی دلش خوش باشه و دل دیگران رو هم شاد کنه کلی میارزه تا هیکلت به اصطلاح خوب باشه ولی نه دلت خوش باشه و نه دل دیگران رو خوش کنی
من خیلی وقتا به این نتیجه رسیدم که کسی که مهربون نیست و نیش میزنه حتمااااااااااااااااااا دل خوشی تو زندگیش نداره
پس دنیای خودتو با این چیزا تلخ نکن
تازشم تپلو هااااااااااااا یه دنیاااااااااااااااااا مهربون و دوس داشتنی هستن :))))
یه برنامه پزشکی هم میدیم که میگفت تپل و با امادگیه بدنی خوب سالم تره تا یه لاغر و بدون امادگیه بدنی پس به همین انرژی خودت بناز و بزن تو دهنش
به بود و نبودش هم تو باشگاه اصلا اهمیت نده و کار خودتو برا تازه تر کردن روحت ادامه بده نه برا لاغری

خوب کم کلا آدمی نیستم که بخوام به این حرفا اهمیت بدم ولی خو یه وقتایی یه اشخاصی و یه حرفایی رو مخن دیگه

هانیه سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 13:41

اول اون باید میرفت حرف زدن رو یاد میگرفت بعد میومد باشگاه

والا

پریسا سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 10:19

عزیزم تو بهترینی هیچ وقت به حرف کسی اهمیت نده
من که یه دنیا دوستت دارم حتی اگه از چاقی در حال ترکیدن باشی

قربووووووووووووون تو برم مننننننننن

نیلوفر دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 15:16 http://bato-nemitarsam.persianblog.ir/

وااااااا ! زنیکه حسوووووووووووود احمق !

راحیل جون اصلا خودتو ناراحت نکنیاااا ادم های عقده ای زیادن ! من جات باشم محل سگم دیگه بهش نمیدم ! ببین از کجا عقده داشته سر تو خالی کرده

راستی تولدت ، تولدش و تولدم مبارک

قربوووووووونت برم/
نه دیگه کاری به کارش ندارم فقط همون روز از حرفش عصبی شدم

ریحانه بانو دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 13:56 http://senator1366.blogfa.com

سلام جیگرم خوبی..زیارت قبول. خارشوور شدنتم مبارک
دلم برات خیلی تنگ بود.هر روز چک میکردم .اد دیروز که عروسی بودم و نشد بیام وبتو ببینم اومدی

قربوووووووووونت دوست جونم فداااااااااااااات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.