کلی حرف


می دانی؟

من پایِ دلدادگی ام ایستاده ام
پایِ آغوشِ نیامده ات
پایِ بغض ها و خستگی هایت
من پایِ "تو"
ایستاده ام ..


عادل دانتیسم


این سفر بهترین سفر عمرمون بود

یه سفر سه نفره که حسابی به دلمون نشست

اقای شوشو هم زحمت کشید و یه عالمه خاطرات خوب واسمون به جا گذاشت 

بهترین شبها  سه شبی بود که مشهد بودیم 


شبها این جا  جای ما بود تا نزدیکهای صبح با شوشو اینجا  مینشستیم کلی تو حال خودمون غرق میشدیم 

دلم واسه اون شبها تنگ شده

از وقتی از مشهد زدیم بیرون تا شبها حوصله مون سر میره یاد اون شبها میکنیم و میگیم  آخ یادش بخیر اگه الان مشهد بودیم  جامون همون مکان همیشگی بود 

@@@@@@

بهترین روز تولدم هم توی این سفر رقم خود

کنار دریای خزر، با بوی دریا و سیر ترشی خوشمزه پا به 35 سالگی گذاشتم 

اینم  یه عکس که مهر تایید واسه پا گذاشتنمه 



اینم ناهار روز تولدی که هوس پسری بود کته گوجه با سیر ترشی 



اینم کیک تولد من و پسری که شوشو در یه حرکت انتحاری همه مون رو منفجر کرد با این سورپرایزش



خلاصه بهتر از غافلگیری های این سفر غافلگیری  روزی بود که از سفر برگشتیم

وقتی مامان و آقاجون اعلام کردن میخوان دختر دایی رو واسه داداش کوچیکه خواستگاری کنند شادترین لحظه بود و همه خستگی های جاده از تنم در رفت

و الان که دارم اینو تایپ میکنم  ته تغاری خونه  سه روزه که نامزد کرده و بهترین روزهاش رو میگذرونه... طوری درگیر نامزدنگ بازیه که کلا فراموش کرده باید به خدمت مقدس سربازیش برگرده و هی داره رفتنش رو یه روز عقب میندازه

ایشالا که خوشبخت بشن این دو زوج نو شکفته (داداش ته تغاری و دختر دایی جونم)


ایـــــــنم تقدیم به همه توووووون






نظرات 7 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 11:20 http://silentmind.blogfa.com

همیشه شاد و راضی ببینمت الهی الهی الهیییییییی

الهام(منو) چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 12:16 http://rozegara.blogfa.com

واووووووووووووووووو عالیهههههه
واقعا سخت نیست خاطرات خوشی رو برا همدیگه بسازیم ولی نمی دونم چرا خیلی راحت غافل میشیم از این کاری که به راحتی بدست میاد !
الهییییی همیشهههههههه خوش باشین :))))
الهی بلاخره همسریت حرکت قشنگی زد و دل گل خانوممون رو شاد کرد
ایشالا زود به زود براتون مسافرت جور بشه و حالشو ببرین
تولدتون هم مبارکککککککککککککککککککککک

فدااااااااااااات عزیز دلم فدااااااات

امیر چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 09:27

سلام
این چند وقت که ناپدید شدی رفته بودی مسافرت
خوشحالم که سفر خوبی داشتی و خبر های خوبی بهت رسیده
امیدورام همیشه به شادی باشه
تولدت هم مبارک
تعجب کردم نوشتی 35 من فکر میکردم 22 هستی

فدات دوست جونم
نه بابا 22 چه خبره

هانیه سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 13:39 http://http://khoda-behtarindost.blogfa.com/

سلام خدا رو شکر مسافرت بهتون خوش گذشته اونجا ما رو هم دعا کردی
نامزدی داداشتت هم مبارک هیچی بهتر از خوشبختی نزدیکان آدمو خوشحال نمی کنه

قربووونت عزیز دلم

زهرا دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 15:43 http://3taeea3.blogfa.com

تولدت مبارک راحیل جونم
زیارتت هم قبول باشه
ایشالله همیشه به شادی و عروسی

فداااااااااااااات زهرای مهربونم

ف@طمه یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 21:06

ای جونم تولدت مبارک راحیل جووووووووووووونم :-*****
نامزدی داداشتم مبارک عزیزم خوشبخت باشن :قلب

فداااات عزیززززززززم

دُختَرَک ツ یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 13:25

زیارت قبول :) :*
تولدت مبارک :) ان شالله حال دلت خوب خوب باشه مث حس قشنگ این پست :) :* :*
داماد شدن ته تغاری هم مبارک :) ان شالله خوشبخت باشند در کنار هم 3>

فدااااان عزیز مهربونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.