عشق یعنی وقتی که بی قرارت میشم


آمد
چرخید
عطر تنش درخانه ام پیچید
باید برای او نامی بگذارم:
باد
گردباد
برباد داد زندگی ام را
رفت

منیره حسینی




هفده همین سالگرد ازدواجمون هم گذشت .
خوب نبود
با همه خونسردی هام باز یه وقتایی ، در یه زمان خاص  تحملم تموم میشه و گند میزنیم به همه چی
خیلی روی صبر و تحمل خودم کار کردم .
خیلی صبورتر و خونسرد تر از اون چیزی که بودم شدم ولی هنوز جای کار کردن دارم (تصمیم گرفتم به مرز بیخیالی برسم)
هنوز یه جاهایی احساساتم به من غلبه میکنه و بچه میشم
هنوزم بی توجهی ها دلم رو میشکنه
هنوزم  میبینم که نیاز دارم یه وقتایی احساساتش رو ابراز کنه ،علاقه ش رو بهم نشون بده ولی خوووو وقتی از همه اینا نا امید میشم و میبینم اون راه خودشو میره، همه وسایل ی که منو ربط میده به این دنیای مجازی رو کنار خودم روی تخت جمع میکنم و اونجا سنگر میگرم
24 ساعت خودمو توی اون اتاق حبس میکنم تا آروم بشم .
ته همه این روزهای خوب به این نتیجه میرسم که خدا بزرگترین ضد حالی که به زنها زد آفرینش شوهرهاشون بود
مرد، نقشهای دیگه رو تا یه حدی خوب میتونه اجرا کنه ولی توی نقش شوهری خیلی ایراد داره خیلی.
دو روز تمام فقط ایــــــــن موزیک توی خونه پخش بشه و صدای اعتراض بقیه بلند بشه

نظرات 10 + ارسال نظر
راحله شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 19:57

راحیل جان نیستی؟؟ دلمون تنگ شده زود بیا

عزیزمی ...

پریسا چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 03:51

عزیز دل من

الهام(منو) یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 10:30 http://rozegara.blogfa.com

خوبی گل بانو ؟

عشقمی خوبم

امیر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 16:58

واقعا جمله تاریخی گفتی باید تو تلگرام پخشش کنم

که خدا بزرگترین ضد حالی که به زنها زد آفرینش شوهرهاشون بود

والاااااا

سپیده مامان درسا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 22:28

عیدت مبارک دوست خوبم

فدااات عزیزم

عسل پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 09:21 http://http:/silentmind.blogfa.com

سلام مهربونم
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم

________________
پیام پر از مهربونی و لطفت و دیروز خوندم و شرمنده ی این همه محبتت شدم
با تمام وجودم ازت ممنونم دوست خوبم
توی اینستاگرام واست درخواست دادم

قررربووونت دوست مهربونم

زهرا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 10:12 http://3taeea3.blogfa.com

سلام راحیل جوووووونم
وااااای کاش واقعا ما خانمها یاد میگرفتیم احساساتمون و بزاریم کنار و بیخیال رفتار کنیم...

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 03:21

مبارک باشه خانومی ، انشالله همیشه از کنار هم بودن لذت ببرین

فدااات عزیزم

نیلوفر سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 00:36 http://bato-nemitarsam.persianblog.ir/

راحیل عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن ! مردها در هر نوعی که باشن چه عاشق چه فارغ مدلشون اینه ! جنبه محبت زیادو ندارن

تبریک میگم بهت ... امیدوارم جشن سالگرد 170 سالگیتو بگیری و شوشو جانت تا اون موقع اوکی شده باشه ( و همچنین باقی مردها )

وقتی میگن زن اسوه مقاومت ! کوه صبر و ... بیخود نیست که ! مردها ( پسربچه های گنده ) یه موقعی از سوراخ سوزن رد میشن یه موقعی از در دروازه نه ! به قول روانشناسا غاار تنهایی ! اون وقتا بی خیالشون باشد شد ! فقط نمیدونم چیه انی موقع ها ادم دوست داره بیشتر دور و برشون بره !

من و شوشو جان جالبیم ! من میرم طرفش اون میره عقب ! من میرم عقب اون میاد طرفم ! اصن یه وضعی هاااا

این موزیکم عالی بود ... آلبوم فریدون فوق العاده است ...

فدااااای تو عشقم
این آقایون کلا فارغن به خدااااااا

ف@طمه دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 17:54

مبارکه عزیززززززززممممم , والا ما که دیگه اعصاب یکی دیگرو نداریم تو زندگی چه بکنیم :دی

آخی آهنگو :غم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.